neděle 31. ledna 2016

Malé únorové výzvy a.k.a. pidiwishlist




Helix. Cožpak o to, tohle asi nebude ani moc těžký. Ale když jsem to zkoušela posledně, klouzalo mi to tak strašně, že než jsem stihla najít druhou nohu, byla jsem na zemi.




Pegasus. Tady si nejsem jistá, co na to moje aktuální flexibilita... Ale zkoušim.




Janeiro. Momentálně nejvíc frustrující trik, který jsem před pauzou dávala na pohodu a teď se tam ne a ne dostat.




L-sit. Co se týče netyčkových "triků", prvním je L-sit. K tomu mě momentálně nakopla Hanstand challenge, kterou sice nedodržuju nějak důsledně a rozhodně ne na denní bázi, ale jednou za pár dní si spíš projedu několik cviků najednou. Tohle jsem dřív už taky uměla, ovšem teď si bez podložení rukou naprosto neškrtnu.




Tuck planche. Ne že bych články typu "10 věcí co musíte/měli byste/nesmíte whatever" brala nějak extra vážně, ale Moderného pračloveka občas čtu a tenhle článek mě zaujal. Hlavně proto, že všechno dávám kromě právě l-situ a tuck planche. U tuck planche je to dokonce horší, než bych čekala. Nicméně, na google obrázcích nejsou skoro žádný holčičky, tak třeba na to nemam dispozice a převažuje mě prdel prostě.

Žádné komentáře:

Okomentovat