pátek 1. ledna 2016

Cíle 2016

Hrát si na předsevzetí už snad není v mym věku potřeba, ale nějaký skromný plán, na čem pracovat v následujících měsících, se hodí. Takže stručně.


30 vteřin ve stojce. Aktuálně řeknu 2-5x mississipi a letím k zemi. Ale začínám na tom intenzivněji pracovat a tohle by mohl být reálný cíl.

Solidnější provaz a placka. Zanedbávala jsem je a musím se jim zase trochu pověnovat, mazlikům. Aktuální stav je 60% dosednutí/rozplácnutí, ideál by bylo tak 90 %.

Občas si jít zaběhat. Běhání je jedna z činností, pro které se vždycky jednorázově nadchnu a po pár týdnech s nimi seknu. Ne že bych aspirovala na maraton, ale čas od času by se nějaký ten kilometřík dal zvládnout, tenhle typ pohybu mi chybí v repertoáru.

Míň kašlat na plavání. Tenhle sport mi vyloženě prospívá a baví mě, odjakživa jsem kacheň. Jenže v chladnějších měsících mám problém se vyhrabat, protože... protože prostě zima. Asi si na to pořídím župánek.

Ladit pole dancovou formu. Na víc neaspiruju, jsem ráda, že jsem po roce zpátky. Budu ráda, když se letos dohrabu na původní úroveň. Deadlifty a vlajky zatím počkaj.

V mezičase ladit celkovou taneční formu. Neflákat tolik contemporary a konečně jít zkusit new style hustle. Pokračovat v baletní němé grotesce.


Žádné komentáře:

Okomentovat